loading...
برای ایرانیان
abbas-lpd بازدید : 32 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریك این موفقیت بزرگ كه در راستای تحقق فرامینفرمانده معظم كل قوا به منصه ظهور رسیده است اظهار داشت:كلیهمراحل طراحی و ساخت جنگنده بومی قاهر313 توسط دانشمندان و متخصصان اقتدار آفرین سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع انجام شده است. وزیر دفاع در تشریح ویژگی جنگنده قاهر گفت:این جنگنده پیشرفته با مشخصات ظاهری منحصر بفرد،دارای سطح مقطع راداری بسیار كم و همچنین قابلیت انجام عملیات پروازی در ارتفاع پست می باشد. سردار وحیدی،بهره برداری از موادپیشرفته در ساخت هواپیما و سیستم های الكترواویونیك پیشرفته را از دیگر ویژگی های جنگنده قاهر313برشمرد. وزیر دفاع با بیان اینكه این جنگنده توانایی حمل تسلیحات پیشرفته بومی را دارد و از قدرت تهاجمی بالا برخوردار است گفت:جنگنده قاهر حقیقتاً نماد برجسته ای از نبوغ ،خلاقیت و جسارت فرزندان برومند و برنادلملت ایران در وزارت دفاع است. سردار وحیدی،قابلیت نشست و برخاست با طول باند كوتاه و تعمیر و نگهداری آسان و سریع را از دیگر ویژگی هواپیمای قاهر313 ذكر كرد. وزیر دفاع در پایان با تشكر و قدردانی از تلاش و زحمات بی وقفه دانشمندان و متخصصان سازمانصنایع هوایی وزارت در خلق این پروژه بزرگ ملی تصریح كرد:هواپیمای جنگنده قاهر ، ثمرهقدرت ،ایمان ،همت و رشد و بالندگی پرورش یافتگان مكتب خمینی و خامنه ای عزیر است كه در آغاز طلیعه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با این اقدام افتخار آفرین افزایش اقتدار ملی و ارتقاءقدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را رقم زدند.
abbas-lpd بازدید : 33 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)
ايران بازم شگفتي آفريد.يه جنگندهي جديد ايراني كه اسمش قاهره 313 يا F313 كه به هتون توصيه مي كنم برين عكس هاش روهم توي سايت irartesh ببينين.باور كنين به زندگي اميد وار مي شين(من شدم)
abbas-lpd بازدید : 41 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (1)

بهار سومخ (به انگلیسی: Bahar Soomekh) (زاده ۳۰ مارس ۱۹۷۵ در شهر تهران)بازیگر ایرانی تبار است که در سینمای هالیوود به فعالیت در زمینه بازیگری اشتغال دارد.

وی در فیلم های مطرح تصادف، ماموریت غیرممکن ۳ و اره ۳ بازی کرده است.

بهار در سال ۱۹۷۹ در سن ۴ سالگی به همراه والدین و خواهرش صبا سومخ به لس آنجلس آمد. او در دانشگاه کالیفرنیا، سانتا بارباراتحصیل نمود و در یک شرکت مشغول به کار شد.

همزمان او به کلاس های بازیگری نیز می رفت. اولین بازی بهار در سن ۲۷ سالگی در شوی تلویزیونی «Without a Trace» در قالب یک بازیگر میهمان بود. او در سال ۲۰۰۴ در فیلم تصادف ساخته پاول هگیس به ایفای نقش پرداخت .

او همچنین در فیلم سیریانا بازی کرد که البته نقش او در نسخه اکران فیلم حذف شد. از دیگر فیلم های مطرحی که بهار در آن به ایفای نقش پرداخته می توان به «سریال ۲۴» ، «ماموریت غیرممکن ۳» و «اره ۳» اشاره کرد. او در فیلم اره ۳ نقش دکتر لین را بازی کرد که یکی از مهمترین بازی های او به حساب می آید.

دختر ایرانی که در فیلم وحشتناک اره بازی کرد +عکس

بهار در سال ۲۰۰۶ از سوی مجله پیپل در لیست ۱۰۰ زن زیبای جهان قرار گرفت.

فیلم شناسی

* درست مثل یک زن (۲۰۱۲)

* اره سه بعدی (۲۰۱۰)

* اره ۶ (۲۰۰۹)

* اره ۵ (۲۰۰۸)

* اره ۴ (۲۰۰۷)

* اره ۳ (۲۰۰۶)

* مأموریت غیرممکن ۳ (۲۰۰۶)

* ۲۴ (مجموعه تلویزیونی) (۲۰۰۵)

abbas-lpd بازدید : 29 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است

تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟

رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد

.

.

.

رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و آفتاب هشتم امامت

حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تسلیت باد

.

.

.

اى خاتم مهربانى و عشق! سلام بر تو که گام هاى مهتابى ات

شب هاى جهل بشر را به جاده هاى راستى کشاند . . .

اللهم صل علی محمد و آل محمد
abbas-lpd بازدید : 36 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)
خدایی سرتیترو نگا حال کن با آدم حرف می زنه. ویلیام هیگ: ایران به حقوق و آزادی‌های شهروندانش احترام بگذارد 20 December 2012‏ ‏ این یارو با خودش چی فکر کرده که یه همچین حرفی زده.ایرانیان دارن توی دنیا جنگ رواج می دن دیگه نه.

تعداد صفحات : 20

درباره ما
این یه سایت که توش سعی می شه تا برای همه کس یه چیزی داشته باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,114
  • بازدید کلی : 13,068