loading...
برای ایرانیان

abbas-lpd بازدید : 39 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (4)

تصاویر تجاوز به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود!

پزشک قانونی عربستان سعودی پس از چند روز بازرسی بدنی و بررسی پرونده احتمال تجاوز جنسی به «سارا خطیب» دخترک ۱۵ ساله الجزایری در شهر مکه مکرمه، که پس از مورد تجاوز قرار گرفتن جان باخت، وقوع چنین تجاوزی را رد کرد.
پزشک قانونی سعودی در گزارش خود که در این مورد منتشر کرد، نوشت: هیچ گونه تجاوز به این دخترک نشده بود بلکه علت مرگ وی، شکستن دست و پا و وارد شدن ضربه شدید به ستون فقرات او به دلیل پرتاب شدن از ارتفاع بوده است. در همین حال اظهارات ضد و نقیض بسیار زیادی از مسئولان مختلف عربستان سعودی در مورد این پرونده بیان شده است.
در همین راستا سرهنگ «عبد المحسن» سخنگوی پلیس شهر مکه مکرمه طی ادعایی تعجب برانگیز با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایت انجام شده در شهر مکه، گفت: تحقیقات و بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که به این دختر ۱۵ ساله تجاوز نشده بلکه به دلیل افتادن از طبقه شانزدهم هتل، دست و پای وی شکسته و به بخش های دیگر بدنش ضربه وارد شد و سپس جان باخت!
13275694991 تصاویر تجاوز به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود!
سرهنگ «عبد المحسن» در ادامه، اظهارات سابق خود را رد کرده و گفت: البته این پرونده هنوز بسته نشده و بازجوئی ها با متهمان و مظنونین همچنان ادامه دارد و طی چند روز آینده نتیجه نهایی تحقیقات رسما اعلام خواهد شد. اکثر متهمان بازداشت افرادی غیر سعودی هستند! هنوز برای اعلام نتایج تحقیقات زود است اما سر نخی بدست آورده ایم که نشان می‌دهد یکی از متهمان با «سارا خطیب» رابطه برقرار کرده است. این منظون تبعه یکی از کشورهای عربی است که به طور غیرقانونی وارد عربستان شده است! پدر این دخترک الجزایری طی اظهاراتی گفت: برای زیارت خانه خدا به اینجا آمدیم. در این هتل مستقر شدیم.
13275694992 تصاویر تجاوز به دختری که برای زیارت به مکه رفته بود!
سه شنبه گذشته که در اتاقمان بودیم، دخترم برای بازی کردن از اتاق بیرون رفت. بعد که قرار شد برای شام به رستوران هتل برویم، ناگهان متوجه غیبت دخترم شدم. فورا مسئولان هتل را مطلع ساختم. مسئولان هتل هم به مهمانداران دستور دادند که همه جای هتل را بگردند. همه مهمانداران دقایقی بعد بازگشتند و از نیافتن دخترم خبر دادند. سه تن از مهمانداران که به طبقه شانزدهم (طبقه ای متروکه) رفته بودند، بازنگشتند.
دقایقی بعد صدای سقوط دخترم از آن طبقه به گوش رسید. فورا نیروهای امداد و امنیتی را با خبر کردیم و در محل حاضر شدند اما دختر جان باخته بود. گفتنی است در اعتراض به وقوع چنین جنایتی بیش از ۳۰۰ زائر الجزایری در نزدیکی هتل محل وقوع این جنایت دست به تظاهرات زده و خواستار حضور فوری سفیر الجزایر در عربستان شدند تا از وی بخواهند فورا مقامات سعودی را زیر فشار قرار داده و از آنان بخواهد که پرونده تجاوز به این دخترک ۱۵ ساله را بررسی کنند و پاسخی منطقی به آنان بدهد.
تظاهر کنندگان همچنین خواستار تحویل دادن جسد این دخترک شدند اما گویا مقامات سعودی که از فاش شدن این جنایت در هراسند، از تحویل دادن جسد خودداری می‌کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

abbas-lpd بازدید : 37 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)
قتل همسر پس از روابت نامشروع
                                                                                                                 محمد یوسیلیانی فرمانده انتظامی نایین در این باره به فارس گفت: در خرداد سال ۸۹ وقوع یک سرقت همراه با قتل به مرکز فوریت‌‌های پلیس گزارش شد که پس از حضور ماموران، پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در ابتدای تحقیقات مشخص شد مقتول مردی به نام «احمد» است که با مشارکت همسرش، «ریحانه» ۲۷ ساله به قتل رسیده است و قاتلان دیگر نیز متواری شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: همسر فرد مقتول که با دو قاتل دیگر رابطه داشته، پس از گذشت ۱۰ روز از وقوع قتل دستگیر شد.

وی ادامه داد: دو قاتل فراری دیگر به نام‌های «احمد‌و‌سعید» به ترتیب ۲۷ و ۳۰ ساله هستند که در یک اقدام غافلگیرانه توسط ماموران آگاهی پلیس در یکی از جایگاه های سوخت اصفهان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: قاتلان می‌خواستند با صحنه سازی سرقت حدود ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقداری طلا، ماموران را به سمت دیگر گمراه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: با‌تیزهوشی ماموران نیروی انتظامی و تحقیقات قضایی مشخص شد سرقت صحنه سازی بود و قتل به دلایل دیگر از جمله روابط غیراخلاقی انجام شده است.

abbas-lpd بازدید : 39 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

من پذیرفتم که عشق افسانه است

این دل دردآشنا دیوانه است

من پذیرفتم شکست خویش را

پندهای عقل دوراندیش را

میروم تا که فراموشت کنم

با فراموشی هم آغوشت کنم

می روم از رفتن من شاد باش

از عزاب دیدنم آزاد باش

گرچه تو تنها تراز ما میروی

آرزو دارم توهم عاشق شوی

آرزو دارم بفهمی دردرا

تلخی برخورد های سرد را

abbas-lpd بازدید : 29 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

سلامتیه اون پسری که ده سالش بود باباش زد زیر گوشش هیچی نگفت. بیست سالش شد باباش زد زیر گوشش هیچی نگفت. سی سالش شد باباش زد زیر گوشش رد زیر گریه... باباش گفت:چرا گریه میکنی؟ گفت:اون موقع که میزدی زیر گوشم دستت نمی لرزید...

abbas-lpd بازدید : 40 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (1)

رسم زمونه تو چشم میزاری من قایم میشم... ولی تو یکی دیگه رو پیدا میکنی...

abbas-lpd بازدید : 48 شنبه 20 خرداد 1391 نظرات (0)

به نام اهورا بزار بگم برات داستان هزار تومنو دختری پشت هزار تومنی نوشته بود: پدرم معتاده. کرایه خونه نداشتیم.میدونی این پول چه جور به دستمون رسیده؟از سپردن یه شب من به صاحب خونمون... خدایا چقد میگیری؟چقد میگری شب اول قبر به جای اینکه تو ازم سوال کنی من ازتو سوال کنم آخه چرا... -خدایا من آرمین متا سفم واسه آدمایی که مثل گرگ فقط کمین کردن..- *و دختر بی خونه ای که دربس پا میده سر هزاری کثیف با هر کس خوابیده* *اون دختر قربانیه مردای کذایی سد اون دختر بازیچه ی دستای کسایی شد* *که آبروی ایران از تو ریشه کندن سر هزاری خون مردمو تو شیشه کردن* ***شعر از حامد فرد*** کمکی به این فکر خسته

abbas-lpd بازدید : 37 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بازتاب ساخت سامانه موشکی جایگزین «اس ۳۰۰» در ایران، اقدامات جدید دولت آمریکا علیه ایران بر سر موضوع هسته ای، هشدار وزیر امور خارجه فرانسه به رژیم اسرائیل درباره حمله احتمالی به ایران، بازدید رئیس جمهور مغولستان از تأسیسات هسته ای ایران و تأکید کلینتون بر حق ایران درداشتن انرژی صلح آمیز هسته ای، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است. بخشی از اخبار امروز مطبوعات جهان درباره ایران به بحث قابلیت های جدیدموشکی ایران اختصاص دارد. در همین باره، «نیوز اینترنشنال» خبر ساخت سامانه دفاع موشکی ایرانی را که قرار است جایگزین «اس ۳۰۰» روسی باشد، بازتاب داده است. این روزنامه به نقل از امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده پدافند هوایی ارتش، از تکمیل ۳۰ درصد از این سامانه تاکنون خبر داده است؛ افزون بر این، خبر برگزاری یک مانور دفاع هوایی گسترده در دو ماه آینده در کشور، در این مطلب مورد توجه قرار گرفته است. روزنامه «حریت» ترکیه نیز با اشاره به همین خبر، ساخت این سامانه را کاری از سوی ایران، آن هم برای جلوگیری از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته ای ایران دانسته است. حریت در همین حال از تصمیم دولت آمریکا برای ساز و کارهایی سخت ترعلیه ایران خبر داده تا به زعم خود، با متقاعد کردن رژیم صهیونیستی به اینکه آمریکا در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای پایبند است، جلوی حمله این رژیم به ایران را بگیرد. به نوشته این روزنامه، سازوکارهای مذکور به منظور «واداشتن ایران به انجام مذاکراتی جدی تر» طراحی شده است. در همین حال، سایت خبری «آروتز شوا»از هشدار دولت فرانسه نسبت به انجام هر گونه اقدام نظامی رژیم صهونیستی علیه ایران خبر داده است. در این راستا، «لورن فابیوس»، وزیر امور خارجه فرانسه هشدار داده که هر گونه اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران، به خود این رژیم بازخواهد گشت. با این حال، وی نیز از وضع تحریمهای شدید تر علیه ایران بر سر برنامه هسته ای دفاع و همچنین نسبت به اینکه چین، روسیه و هند با تحریم ها علیه ایران همراه نیستند، اظهار تأسف کرده است. اما در میان خبر ها، موضوع بازدید رئیس جمهور مغولستان از تأسیسات هسته ای ایران نیز از جمله مواردی است که از روز گذشته تاکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. امروز نیز «عرب نیوز» به این موضوع پرداخته و اشاره کرده که ایران برای نخستین بار یک مقام عالی رتبه کشوری خارجی را به بازدید از تأسیساتش دعوت کرده است. در این راستا،«تساخیا البگدورج»، رئیس جمهور مغولستان، پس از حضور در اجلاس جنبش عدم تعهد، روز گذشته از تأسیسات هستهای نظنز بازدید کرده است. در پایان، روزنامه «تایمز اسرائیل»جدید ترین اظهارات «هیلاری کلینتون»،وزیر امور خارجه آمریکا را بازتاب داده که بر حق ایران برای داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای تأکید کرده است. به نوشته این روزنامه، کلینتون پس از دیدار با وزیر خارجه اندونزی در جاکارتا گفته است: ایران از حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای برخوردار است؛ اما باید به تعهدات بین المللی خود پایبند بماند و نمی تواند اجازه یابد تا به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

تعداد صفحات : 20

درباره ما
این یه سایت که توش سعی می شه تا برای همه کس یه چیزی داشته باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 1,355
  • بازدید کلی : 13,309