loading...
برای ایرانیان
abbas-lpd بازدید : 31 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)
سلام مرا هم به خدا برسان! سلام آقای من!نکند تو ديگر امام من نباشي؟ آقا جان! امروز ديگر بر سر خواهرم چادري نيست تا که یادآور پاکی چادر خاکی مادر بزرگوارتان باشد!!!!!! راستي، کربلا که اسطوره نبود، بود؟ جد بزرگوارتان سيدالشهدا را مي‌شناسيد که؟ من مايکل جکسون را مي‌شناسم، و هاکلبري فين را! در اين دوره زمانه، حرف از بازنگري در دين خدا زده ميشود، براي خدا هم نسخه مي‌پيچند. اينجا گرگ و ميش است! البته به خاطر اينکه خورشيد هنوز ساية گرمش را بر سرمان نگسترانيده است،هم گرگها لباس ميش پوشيده‌اند و هم ميشها تابلوي من گرگ هستم بر گردنشان آويخته! امام بزرگوام! بسيار دوستت ميدارم وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خداکند که بخواهید . . . دوباره جمعه شدیارم نیامد / خدایا یار ما از در نیامد نگار بی قرینه کی می آیی / سحرخیز مدینه کی می آیی . . . قرص کامل ماه ازآسمان طلوع کن
برچسب ها خداوندا , مناجات ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این یه سایت که توش سعی می شه تا برای همه کس یه چیزی داشته باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 1,493
  • بازدید کلی : 13,447